logo

Regulamin gabinetu

Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych 

w gabinecie Harmony Skin Kosmetologia Alicja Wilska

Decydując się na zabieg/konsultację Klient akceptuje poniższy Regulamin.

  1. Zabiegi wykonywane są wyłącznie w godzinach pracy Gabinetu.
  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Gabinetu. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie Gabinetu, a także skrócenie lub wydłużenie godzin jego funkcjonowania.
  3. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę (ewentualne spóźnienia bez poinformowania nas o tym telefonicznie akceptowane są tylko do 15 min, po umówionym terminie – każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i istnieje możliwość odstąpienia od tej reguły. W przypadku spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach spóźnienie oznacza brak wykonanej usługi.
  4. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika Gabinetu sytuacji istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najszybszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klient będzie informowany o zmianie terminu zabiegu przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. 
  5. W przypadku nagłych i niezależnych od Klienta sytuacji, Klient jest zobowiązany poinformować Gabinet o zmianie terminu zabiegu najpóźniej przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. 
  6. Zamówienie usługi w aplikacji Booksy, telefonicznie, bądź przez portal społecznościowy typi Instagram/ Facebook jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. 
  7. Udostępnienie danych osobowych przez Klientów portalu Booksy jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 r., poz. 1781). Salon nie będzie przekazywał tych danych innym instytucjom, firmom i osobom.
  8. Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec
    zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji
    i potrzeb Klienta. Promocje i rabaty nie łączą się.
  9. Bony podarunkowe Klient może wykorzystać zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego bonu na zabieg z oferty salonu. Bony podarunkowe nie łączą się z promocjami. W przypadku utraty lub zniszczenia bonu gabinet nie ponosi odpowiedzialności. Bon podarunkowy wykorzystać może wyłącznie osoba, na którą został wypisany. Termin ważności bonu podarunkowego to 2 miesiące od daty zakupu, po tym czasie w całości lub części ulega utracie. Bon może być wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt, w zależności od wysokości kwoty na jaką został wykupiony. Osoba obdarowana zobowiązana jest do rezerwacji wizyty w celu wykorzystania bonu. Bon nie ulega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Nie wydajemy również reszty, jeśli ktoś korzysta z zabiegu tańszego niż bon, jednak Klient może dokupić zabieg droższy od wartości bonu.
  10. Wszelkie produkty zakupione w Gabinecie Harmony Skin Kosmetologia (tj. kosmetyki, bony) nie podlegają zwrotowi.
  11. Klient umawiając się na zabieg zobowiązany jest to podania prawdziwego imienia, nazwiska, oraz aktualnego numeru telefonu. W przypadku, gdy tożsamość lub wiek Klienta będzie podlegała wątpliwości obsługa salonu, jest upoważniona do poproszenia o okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. 
  12. Osoby niepełnoletnie w wieku 13-18 lat mogą korzystać z oferty salonu kosmetycznego wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność.
  13. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do właścicielki salonu p. Alicji Wilskiej osobiście, telefonicznie pod numerem 530-080-122 emailem na adres: gabinet.harmonyskin@gmail.com. Ewentualne zastrzeżenia złożone innym osobom lub w inny sposób mogą nie zostać rozpatrzone. Reklamacje mogą zostać zgłoszone przez Klienta nie później niż 21 dni od dnia wykonania zabiegu.
  14. Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz: palenia papierosów i zażywania środków odurzających.
  15. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klient musi poinformować pracownika
    o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych (klienci są w szczególności zobowiązani
    do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowot-worowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmi-ennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika salonu
    o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
  16. Osoba wykonująca zabieg zastrzega sobie prawo przerwania zabiegu w sytuacji pogorszenia samopoczucia Klienta bądź zauważenia niepokojących objawów chorób skórnych bądź innych chorób u Klienta.
  17. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Gabinetu Harmony Skin Kosmetologia są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klient korzystając z usług salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
  18. Personel Harmony Skin w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu.
  19. Właścicielka gabinetu p. Alicja Wilska zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.